Palkkatutkimus 2024

Palkkatutkimus tuottaa vuosittain tärkeää tietoa farmasian alan palkkauksesta ja sen kehittymisestä. Toivomme, että mahdollisimman moni jäsenemme vastaa tutkimukseen.

Vastaa palkkatutkimukseen lokakuussa

Jäsenistölle tarjottavan palkkatiedon lisäksi liitto saa palkkatutkimuksesta erittäin tärkeää tietoa muun muassa neuvottelutoimintaa varten. Jäsenet hyötyvät palkkatutkimuksesta esimerkiksi arvioitaessa palkkatoiveita rekrytointitilanteessa sekä tehtäessä palkantarkistusesitystä työsuhteen aikana.

Palkkatutkimuksen kysely on avoinna torstaihin 31.10.2024 saakka.

Lahjoitamme jokaisesta vastauksesta 0,5 € Suomen luonnonsuojeluliitolle. Arvomme lisäksi vastaajien kesken Fazer aamiaisbokseja.

Vastaaminen on helppoa ja nopeaa

Vastaaminen vie aikaa noin 10 minuuttia. Vastaathan kyselyyn vain kerran ja vain oman pääasiallisen työskentelysektorisi osalta. Mikäli työskentelet työsuhteisena konsulttina tai vuokrafirmassa, vastaa sen sektorin kyselyyn, jolla pääasiallisesti työskentelet.

Kysely on työskentelysektorikohtainen. Vastaathan sen sektorin kyselyyn, jolla työskentelet. Sektorit ovat apteekkisektori (avohuollon apteekit), hyvinvointialuesektori (entinen kuntasektori), teollisuus- ja tukkukauppasektori sekä valtio-, Kela- ja yliopistosektori. Opiskelijajäsenet vastaavat kyselyyn harjoittelun tai opintojen oheisen työsuhteen, kuten kesätöiden perusteella. Palkkakyselylinkit löydät alta.

Ethän vastaa kyselyyn, mikäli:

• toimi itsenäisenä yrittäjänä tai konsulttina palkkioperusteisesti
  • työskentelet apurahalla
  • olet perhevapaalla
  • olet pois työelämästä muutoin (työttömänä, vuorotteluvapaalla tms.)
  • olet aloittanut tai lopettanut työsuhteesi kesken syyskuun 2024.

Kysyttävää palkkatutkimuksesta?

Tes-neuvonta