Avoin työpaikka: viestinnän asiantuntija

Haemme viestinnän asiantuntijaa vastaamaan Farmasialiiton monikanavaisesta viestinnästä. Jos olet innostunut kehittämään viestintää ja haluat työskennellä yhteiskunnallisesti merkittävien asioiden parissa, tämä tehtävä on sinua varten.

Tehtäväsi

Viestinnän asiantuntijana vastaat Farmasialiiton ulkoisen viestinnän kokonaisuudesta, mukaan luettuna jäsenviestintä, sekä toimit Dosis-lehden toimitussihteerinä ja Farmasia-lehden toimituskunnassa. Pääset kehittämään ja toteuttamaan liiton monikanavaista viestintää sekä vahvistamaan visuaalista ilmettä. Toimit tiiviissä yhteistyössä liiton muiden asiantuntijoiden kanssa.

Pääasiallisia tehtäviäsi ovat

• ulkoinen viestintä: mediaviestintä ja vaikuttamisviestintä yhteistyössä liiton puheenjohtajan kanssa
  • jäsenviestintä: uutiskirjeet, verkkosivut ja sosiaalinen media
  • julkaisut: vastaat Dosis-lehden toimitusprosessista ja olet mukana jäsenlehti Farmasian toimituskunnassa
  • graafisen ilmeen hallinta
  • luottamustoimisten jäsentemme tukeminen viestinnässä.

Mitä toivomme sinulta?

Toivomme, että sinulla on aiempaa kokemusta vaativista viestinnän tehtävistä. Tehtävässä menestyt, jos olet oma-aloitteinen ja kykenet itsenäiseen työskentelyyn, nopeastikin muuttuvissa tilanteissa. Sinulla on erinomaiset viestintätaidot niin suullisesti kuin kirjallisesti. Olet itse taitava tekstintuottaja ja osaat käsitellä muiden tuottamia tekstejä. Opit nopeasti hyödyntämään uusia tietoteknisiä ohjelmia.

Arvostamme lisäksi

• kokemusta järjestötoiminnasta
  • kokemusta lääkealalta
  • mahdollisuutta työskennellä toisinaan myös iltaisin tai viikonloppuisin
  • korkeakoulututkintoa
  • graafista osaamista
  • hyvää kielitaitoa.

Tarjoamme

• näköalapaikan kehittyvään farmasian alaan ja työmarkkinakenttään
  • monipuolisen tehtävänkuvan asiantuntijaorganisaatiossa
  • vakituisen ja kokoaikaisen työsuhteen vakaassa järjestössä
  • kilpailukykyisen palkan
  • työterveyshuollon ja terveysvakuutuksen
  • muita etuja: lounasetu, kulttuurietu, puhelinetu
  • toimitilojen yhteydessä olevan kuntosalin vapaan käytön.

Työskentelemme hybridimallinen mukaan ja meillä on käytössä liukuva työaika. Toimitilamme sijaitsevat Pasilassa hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Kiinnostuitko?

Jos haluat olla osa dynaamista ja vaikuttavaa työyhteisöä, jossa pääset jättämään kynänjälkesi suomalaiseen farmasian alaan, lähetä hakemuksesi ja tule osaksi tiimiämme!

Lähetä hakemuksesi 13.10.2024 mennessä tästä.

Tiedustelut ja tarkentavat kysymykset tehtävästä:

Juha Miettinen, toiminnanjohtaja, 050 560 4412. Soittoaika: keskiviikko 2.10. klo 13.00–15.00 ja torstai 3.10. klo 10.00–12.00. Muina aikoina johtava konsultti Masa Mannermaa, 040 514 7840, masa.mannermaa@nordicprogress.fi

Suomen Farmasialiitto on farmasian alan ammattilaisten taloudellinen ja ammatillinen edunvalvoja jo yli sadan vuoden kokemuksella. Jäseniä Farmasialiitossa on noin 7 600. He ovat proviisoreja, farmaseutteja, lääkealan erityiskoulutettuja ja farmasian alan opiskelijoita. Farmasialiitto on Akavan jäsenliitto. Lue lisää meistä.