Kuvituskuva - Nainen osallistuu koulutukseen etäyhteydellä.

AKY:n tekoälywebinaarisarja 3/3: Pienyrittäjän tekoäly workshop

Haluatko oppia hyödyntämään tekoälyä yritystoiminnassasi, erottautua kilpailijoistasi ja palvella paremmin asiakkaitasi? Akavalaiset yrittäjät – AKY:n järjestämä webinaarisarja tutustuttaa tekoälyn tehokkaaseen hyödyntämiseen yrittäjyydessä. Farmasialiiton jäsenet voivat osallistua maksuttomaan webinaarisarjaan.

Osa 3
7.11.2024, klo 17.00–18.30: Pienyrittäjän tekoäly workshop

Käydään kiteytetysti käytännön tasolla läpi pienyrittäjien tyypillisiä kasvun haasteita sekä tekoälyn hyödyntämistä tehtävien esimerkkien kautta. Koulutuksessa käytetään vain ilmaisia työkaluja, ja keskitytään myyntiin, markkinointiin ja oman yritystoiminnan kehitykseen. Kouluttajana toimii digitaalisen markkinoinnin ja liiketoiminnan kehityksen ammattilainen sekä yrittäjä Mikko Kauhanen, Adbookers.

Sarjan muut osat järjestetään:
3.9. Markkinointivideo tekoälyllä
2.10. Virtuaaliassistentin luominen