Palkkatutkimus alkoi – vastaa kyselyyn lokakuun aikana

Vuotuinen palkkatutkimuksemme on avattu, ja siihen voi vastata 31.10.2024 saakka.

Toivomme, että mahdollisimman moni palkansaajajäsenemme vastaa kyselyyn. Vastaaminen vie aikaa noin 10 minuuttia.

Lahjoitamme jokaisesta vastauksesta 0,5 € Suomen luonnonsuojeluliitolle. Lisäksi arvomme kaikkien yhteystietonsa jättäneiden kesken viisi Fazerin aamiaisboksia (à 39,50 €).

Vuotuinen palkkakysely tuottaa tärkeää tietoa farmasian alan palkkauksesta ja sen kehittymisestä. Jäsenistölle tarjottavan palkkatiedon lisäksi liitto saa palkkatutkimuksesta tärkeää tietoa muun muassa neuvottelutoimintaa varten.

Kaiken vastaamiseen tarvittavan tiedon löydät tänään lähettämästämme sähköpostiviestistä ja Palkkatutkimus 2024 -verkkosivulta.

Jos haluat kysyä palkkatutkimuksesta, voit olla yhteydessä: tes.neuvonta@farmasialiitto.fi.

Kiitämme jo etukäteen osallistumisestasi, joka auttaa meitä palvelemaan jäsenistöämme entistä paremmin.